September 2010

 

Wij hebben via internet een aantal offertes aangevraagd voor het plaatsen van een HR-ketel.

 

MIN installatietechniek kwam bij ons het beste over.

 

Niet alleen door de duidelijke offerte en het prijskaartje maar ook het telefonisch contact gaf meteen een goed gevoel.

 

De ketel werd geplaatst zoals afgesproken met weinig overlast en schoon werk! Ik ben zelf ondernemer geweest en herken bepaalde positieve eigenschappen en kan nu óók achteraf zeggen dat ik voor het juiste bedrijf heb gekozen.

 

We wensen je veel zakelijk succes toe.

 

Fam. Meester

 

Hoorn

Maart 2010

 

Hallo,

 

Ik wil even laten weten dat ik zeer tevreden ben over de nieuwe dakbedekking van m'n woonboot.

Er is op 1 dag een hoop werk door jullie verzet met een mooi resultaat tot gevolg. En dit voor een zeer scherpe prijs.

Ik heb nog wat foto's van de klus bijgevoegd.

 

Succes verder met je bedrijf Alex.

 

groeten van

Raymond

Den Helder

Maart 2010

 

Wij zijn op advies van novo bij Min installatie techniek terecht gekomen. De eerste kennismaking en de later uitgebrachte offerte gaf ons voldoende vertrouwen op met dit bedrijf in zee te gaan.

 

Een vlotte start bevestigde ons oordeel.

 

Montage is goed verlopen en met aandacht uitgevoerd.

 

Kortom wij kunnen dit bedrijf met een gezond portie enthousiasme aanbevelen.

 

Interieur architect

 

Jan Waal

 

Mei 2010

 

Na vergelijking van enkele offertes voor een nieuwe HR ketel viel onze keus op Min installatietechniek om een paar redenen:

 

* meteen na aanvraag van de offerte belde Alex Min voor aanvullende   informatie en stelde een andere ketel voor dan we gevraagd hadden,

 omdat die naar zijn idee beter èn goedkoper was

* hij bleek qua prijs het laagst te zitten.

* Min installatietechniek is een klein bedrijf en dat viel bij ons goed na   een slechte ervaring met een groot bedrijf.

* Het installeren van de ketel werd op heel korte termijn gedaan en   verliep op een prettige, vertrouwenwekkende manier.

 

Na 2 dagen kunnen we natuurlijk nog niets zeggen over de langere termijn, maar we hebben er alle vertrouwen in.

 

Fam. van de Laar, Amsterdam

Maart 2010

 

Zomaar van het internet gehaald, de fa. Min voor een nieuwe cv ketel, en tot mijn tevredenheid, een scherpe prijs, goede service, en zeer vriendelijk.  Is zeer aan te bevelen.

 

m vr gr Freeny

Februari 2010

 

Mijn CV-ketel was aan vervanging toe. Via internet heb ik verschillende offertes aangevraagd en met elkaar vergeleken.

De offerte van Min Installatietechniek leek mij het meest interessant.

 

Ik heb er geen spijt van, de ketel was binnen een week geplaatst en de installatie duurde maar een paar uurtjes. Ook heb ik een aantrekkelijk service-contract afgesloten, dat trouwens het eerste jaar geheel gratis is.    

 

Vriendelijke Groet  Dhr. R. van D.

Amsterdam

 

 

Februari 2010

 

Na wat offertes bekeken te hebben, vonden wij, mijn man en ik, dat Min Installatietechniek uit Medemblik het beste uit de bus kwam om bij ons de C.V.  installatie boven en beneden aan te leggen, temeer ook omdat beloofd werd dat het in 1 a 2 dagen klaar zou zijn en de prijs billijk was. Donderdag 25 februari 2010 stonden er s’ morgens 2 monteurs op de stoep en 1 uur later volgde de derde, ze gingen vliegensvlug aan de slag, korte koffie en lunchpauze, 1 monteur boven bezig, 1 beneden, en 1 in de kruipruimten, er was wat oponthoud daar de muren dikker waren dan ze dachten veel water in de kruipruimten onder het huis enz.

 

Om ongeveer 6 uur werd besloten om door te werken zodat het de zelfde dag nog klaar zou zijn om 9 uur was de klus geklaard, en gingen zij moe maar voldaan naar huis. Heel mooi gedaan veel ondergronds daardoor geen leidingen door de huiskamer lopen. Petje af voor Min Installatie Techniek uit Medemblik!              

 

Mevrouw S. Timmer uit Wormer

December 2009

 

Onze CV ketel ging  zondag s’avonds om 23:00 uur kapot. Het was al een oud beestje en hadden van het onderhoudsbedrijf 2 jaar daarvoor al gehoord dat het tijd werd, alleen dat dit altijd op een ongunstig moment komt, met de feestdagen voor de deur, verwacht niemand. Ik heb gekeken op internet, of er een installateur in de buurt was die mij uit de brand kon helpen, Min was de enigste die zijn telefoon op nam, ik sprak af voor 7 uur de volgende ochtend, mijn vermoedens werden bevestigd, en het beestje was niet meer te redden. Min Installatie Techniek maakte een ontzettend scherpe offerte zodat we evengoed nog lekker hebben kunnen eten met de kerst, een service contract afgesloten dat is hem zeer gegund daar hij goed bereikbaar was.

 

Alex tot volgend jaar, en de koffie staat klaar.

 

Met vriendelijke groet,

Dhr. Schouten Zwaag

Juli 2011

 

Onze BRINK-luchtverwarming, type B28, was van 1978.

 

Naast het gebruik van elektriciteit was het gasverbruik 3.800 m3/jaar.

Na een eerdere ontvangen offerte in 2010 besloten wij via het internet (eind mei 2011) een offerte aanvraag bij 2-installateurs te doen.

 

MIN-installatietechniek reageerde binnen enkele minuten. Van de andere installateur hebben wij tot heden geen enkele reactie vernomen.

 

Na het bezoek van de heer Alex Min hebben wij een duidelijke en volledige offerte ontvangen met een acceptabele prijs.

 

Wij hebben besloten het advies van Alex Min op te volgen t.w.:

 

* De huidige BRINK-luchtverwarming, type B28, te vervangen voor een   energie zuinige (nieuwe uitvoering) BRINK-, type Elan-25, upflow   indirect gestookt.

* De huidige gasboiler van 1996 te vervangen voor een BRINK-combi-   ketel, type HRE 36/30 CW5.

 

Beide BRINK-apparaten hebben geen waakvlam wat direct al een besparing oplevert van ca. 200 m3/jaar.

 

Lees verder >>

 

 

Vervolg referentie Fam. Noordzij:

 

De totale besparing is volgens opgave ca. 30%. Dit zal, naast het mindere elektriciteit gebruik (traploze gelijkstroomventilator), ca. 1140 m3/jaar minder gas verbruiken.

 

De demontage en montage zijn, volgens afspraak, op korte termijn vlot en deskundig naar tevredenheid uitgevoerd.

 

Jammer dat de toevoerleidingen vanaf de BRINK-combiketel naar de BRINK-luchtverwarming waardoor 80 gr warmwater stroomt niet zijn geïsoleerd.

 

De huidige ervaringen m.b.t. het watergebruik (de luchtverwarming wordt in deze periode nog niet gebruikt) met bad en douche zijn nog beter dan voorheen met de gasboiler. Wij verwachten een betere verwarming te hebben met meer comfort als gevolg van minder ”grote” (hoog+laag) temperatuurverschillen.

 

Kortom een geslaagde actie welke, naast een beter comfort, een leuk rendement zal opleveren t.o.v. de gedane investering.

 

Lees verder >>

Vervolg referentie Fam. Noordzij:

 

Naar nu blijkt: Op ons eerder gemaakte energielabel, 29/11/2010, welke was gerangschikt in label E(2,02) is door deze energievernieuwing de label in C(1,5) gekwalificeerd. Ook verkrijgen wij na deze vernieuwing EUR. 300,— subsidie op de eerder gemaakte energielabel.

 

met vriendelijke groet,

Familie H.J. Noordzij - Schagen.

Augustus 2011

 

Nadat ik op internet om offertes had aangevraagd voor o.a. een nieuwe CV-ketel, werd ik al heel snel door Alex Min gebeld. Ik had ook wat andere klussen die gedaan moesten worden. Alex kwam al snel langs om goed in te kunnen schatten wat er moest gebeuren en om een offerte te maken. Op mij kwam dit allemaal erg persoonlijk en betrouwbaar over.

 

De offerte had ik al snel in huis en alles zou ook al snel gedaan kunnen worden. Dit in tegenstelling tot andere bedrijven, bij wie een afspraak voor een adviesgesprek al een aantal weken zou gaan duren. Er werd een supergoede prijs afgesproken, ook voor de andere klussen. Ze konden ook al snel komen om alles te doen.

 

Gisteren is de nieuwe ketel geplaatst. Het plaatsen bleek allemaal toch wat lastiger dan verwacht, maar alles is prima opgelost. Ook de verwar-mingsbuizen die vervangen moesten worden zijn keurig vervangen en zijn er 2 cv's opgehangen op plekken waar het in de winter altijd nog koud bleef. Er werd erg netjes gewerkt en er werden goede adviezen gegeven.

 

Ik vond de service erg prettig en persoonlijk!

Ik zal jullie zeker aanbevelen bij vrienden, bekenden. Fijn! Bedankt!

 

Met vriendelijke groet,

Nienke Slot  Alkmaar